HTML

Autótesztelő

A blogot azért hoztam létre, mert véleményem szerint szükség van egy olyan felületre, ahol megbeszélhetjük az autóvásárlással kapcsolatos kérdéseket, véleményeket. Szeretném, ha egy olyan rovat is beindulna, ahol olvasók saját autójukról irnának teszteket (népitélet szerűen), és kibeszélhetnénk azt. Várok minden autóvásárlással kapcsolatos kérdést, saját-autó teszteket, és reményeim szerint a kommentelők véleménye alapján megkönnyithetjük autóstársunk választását. Várom a leveleiteket a hasznaltteszt@gmail.com cimre!

Friss topikok

2008.10.03. 07:27 Autótesztelő

Normális rendőrök? - Hihetetlen.

Valahogy mindig nagyon negativan állok a rendőrökhöz, aminek meg is vannak az okai. Nagyképű, öntelt, tanulatlan és hatalom-tudattól megrészegült ember a legtöbb. Kivételek persze mindig vannak, egy két embert ismerek személyesen is, akiknek az a szakmájuk, emberileg mégis értékesek. Remélem, a munkájuk során is jó arcok, nem csak a magánéletben. 

Nekem sok jó tapasztalatom nincs a rendőrökkel, bár ok nélkül még soha nem büntettek meg. Az hogy megbüntetnek, egy dolog, igyekszem vállalni a tetteim következményét, de a stilusuk sokszor gyomorforgató. Igyekszem mindig udvarias lenni igazoltatáskor, kiszállni, egyebek, de az ilyen "Árpád, Árpád, tudja-e vajon, miért állitottuk meg?" meg a "Na, most mit csináljak magával?" tipusú mondatoktól a hajam magától kezd el kihullani. A vége persze mindig az, - mivel én megkenni nem vagyok hajlandó-, hogy na, ez mit tudom én, 10 ezer lesz, de legközelebb igy, meg ugy, meg egyebek. Voltam én is gyerek, meg ovis, iskolás, megkaptam a kellő nevelést, nekem egy rendőr ne kezdje el ezt a stilust, hanem gyorsan büntessen meg, ha kell, aztán pofázás nélkül engedjen a dolgomra.

Na, a konkrét sztori:

Ismerősömmel történt meg, hogy autózott békésen, mikor leintették a yardok. Semmi szabálytalant nem csinált, nyugodtan megállt, adta a papirokat, ám kiderült, hogy a műszakija két napja, a jogsija viszont május óta offline volt. Ezzel nehéz lenne vitatkozni, meg megmagyarázni, ismerősöm sem vitatkozott, hanem várta a sorsát. A rendőrök lekérdezték a papirokat a kocsijukban, visszamentek, hogy közöljék Balázsunkkal a sorsát. Ő már fel volt készülve minden rosszra, forgalmi elvételére, szigorú vizsgáztatásra. Csalódnia kellett, kellemesen ráadásul. Rendőreink elengedték, hogy lehetőleg most haza induljon, és kezdjen neki a papirok intézésének.

Most azt, hogy azért voltak-e rendesek, mert nem volt kedvük papirozni, nem tudhatom, a lényeg az, hogy igy megúszni egy ilyen dolgot számomra hihetetlen. Mindegy, Isten éltesse őket, rendesek voltak.

Összességében a sztoritól em változott az alapvéleményem rőluk, de mégiscsak egy pozitiv történet, ami villant némi reménysugarat, hogy nem "mind köcsög, aki rendőr".

83 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hasznaltteszt.blog.hu/api/trackback/id/tr7693659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nite · http://animecomment.blog.hu 2008.10.03. 08:32:27

Engem se büntettek még meg ok nélkül (bár azon a sárgán átmenésen vitatkozhatnék :) viszont a legpozitívabb az volt, amikor az m0-n gyorshajtás után kedvesen elbeszélgettünk, megmutatták hogy hogy működik a trafipax meg ilyenek :) és fősulis létemre való tekintettel megúsztam minimális büntetéssel, pedig annyival mentem gyorsabban hogy a jogsim is elvehették volna...

Jager Zoltán 2008.10.03. 08:33:47

Sziasztok!

Az " Ugye tudja miért állítottuk meg" kérdés szerintem a módszertani felkészítés során sulykolják beléjük , mert amint elmondja az ember már el is ismeri a szabálysértést , és ezzel már neki (bizonyításilag) nem kell foglalkoznia. Erre a "szabvány" válasz :" Gondolom , ha megállított , előbb - utóbb megmondja miért tette, én azt nem tudhatom mi van az Ön fejében!"

Szóval a konkrét történet:

a 31es úton Jászberény előtt kimeszeltek minden ok nélkül. Kérdés : Ugye tudja miért állítottuk meg?
Válasz : mint fent.
"A biztonsági öve ..." szólt a közeg.
"most kapcsoltam ki a megállásnál hogy hátranyuljak a papírokért" - mondtam , -ez igaz volt.
"Elsősegélydoboz..." tessék...
"elakadásjelző..." tessék...
"kötelező biztosítási kötvény- csekk nem jó..." persze ez is nállam volt.
Néhány perc szünet a járőrkocsiban , aztán a Jobb 1 alatt-előtt űlő kis spániel kutyámat hátra rakatta , mert hogy megriad és megkaphatja a kezem és balesetet okozhat. Figyelmeztetésben részesített és elengedett.
Azóta sem értem az esetet... de megúsztam.

Tojgli 2008.10.03. 08:42:06

Nálam nagyon egyszerűen működik amióta jogsim van (92), ők is emberből vannak, ha udvariasan szólsz hozzájuk (és ha hibáztál tagadhatatlanul akkor nem tagadsz) akkor ők is emberségesen bánnak veled... de ha elkezdesz pofázni, tagadni, okoskodni, akkor viszont Te fogsz rosszul járni... ez biztos!

Balázs · http://index.hu 2008.10.03. 08:45:35

Ugye-ugye a fogadatlan prókátor!
Pityke, te egy rendőr után kaptad még a nevedet is!
Köszönöm a rendőröknek, ha olvassák ők is, akkor tudni fogják mindketten, hogy különösen melyiknek vagyok hálás!
A papirok már pénteken gatyába lettek rázva.
Mákom volt, ha bünti van, akkor nincs lé papirokra, ugyhogy ez igy sokkal jobb mindenkinek.
A jogsit tenyleg benéztem.

Köszi Árpád!

Autótesztelő · http://hasznaltteszt.blog.hu/ 2008.10.03. 08:45:36

Tojgli, ez tényleg alapigazság.
Nálam is mindig alap, ha megállit, hogy kiszállok, jó napot, meg tudom, hibáztam, ezért, meg ezért. Akkor általában normálisabb hangvételűek ők is.

Elek 2008.10.03. 08:46:15

Nem lehet könnyű a rendőröknek. Mindenki utálja őket, személyes sértés, ha megállítanak és főleg, ha meg is büntetnek. Miért pont engem, miért nem a rablókat kergetik? És nekik még mosolyogni is kell a sok hülyére (ránk). Van pár rendőr ismerősöm, szokták mesélni, hogy milyen nagy az Isten állatkertje.

Palkovicsné bejglije · www.panaszfal.hu 2008.10.03. 08:47:38

Nekem volt már pozitív és negatív élményem is velük, amiket nem feltétlenül kívánok részletezni, de a ma reggeli eset nem a pozitív élmények számát gyarapítja. A 8-as út székesfehérvári elkerülő szakaszán az M7-felé vezető oldalon összeütközött pár kamion, elfoglalták az útpályát. A rendőrök az Új Csóri útnál lévő körforgalomban (az egyetlen lehetséges helyen) lezárták azt az oldalt. Namost: a másik oldalon ilyenkor reggel (de sokszor később is) olyan forgalom van, hogy a körforgalomba való bejutás mindig nehézkes, és fel szokott torlódni a sor. Általában olyankor sikerült bejutni a körforgalomba, mikor onnan az M7-es felé szeretne kijönni valaki. Namost ezt a kijáratot ugye lezárták, mindenkit az eggyel utána lévő kijárathoz tereltek, így az a forgalom is elment előttünk, ami máskor rámegy az elkerülőre, ezáltal a körforgalomba való bémenetel még sokkal nehézkesebbé vált. A rendőrjárőr egy darab szolgálati gépjárművel ott villogott a lezárt útpálya bejáratánál, de ahelyett, hogy segítették volna a mi bemenetelünket a korforgalomba, mondjuk azzal, hogy 20 elhaladó járművenként megállítják őket, és elengednek tőlünk ötöt, ott álltak karbatett kézzel a jármű mellett.

Autótesztelő · http://hasznaltteszt.blog.hu/ 2008.10.03. 08:47:44

Balázs, látod, halnalban még nem tudtam, mi legyen a mai post, erre ősszefutok veled, meg a sztorival.

De éljenek a rendes rendőrök..

ipari_fostalicska 2008.10.03. 08:51:22

A "mit csináljunk most, Gábor?" mondat nekem nem hivatalos 10.000 forintomba került. Sajnos nem volt kisebb címletem és nem akartam megkérdezni, hogy tud-e visszaadni.

Legutobb valahol Mezőhegyes környékén állítottak meg. Tudni kell, hogy román rendszámú céges autóval járok (de nem vagyok bunkó), ennek láttán már csillogott is a rendőrbácsi szeme, hogy itt most nagy kassza van kilátásban. Aztán kezébe nyomta az útlevelet, jogosítványt (ezek magyarok), a román forgalmit és a román nyelven írt meghatalmazást, hogy vezethetem az autót. Ekkor kb. 1 perc néma csend következett, gondolom a kis teljesítményű oprendszernek a rendőr agyában újra kellett bútolnia. Végül nagyon zord pofával megkérdezte, hogy "egyedül van???". Kombi személyautóval voltam és még a csomagtér-roló sem volt kihúzva. Talán mondanom kellett volna, hogy el van rejtve 70 török?? Mivel semmibe nem tudott belekötni, elengedett.

cravo 2008.10.03. 08:55:48

Már ne is haragudj, de ebben a 30 sorban háromszor mondasz ellent saját magadnak.

Stasi 2008.10.03. 08:57:24

Hát nem tudom, de a rendőr nem hiszem, hogy rendes lett volna.
Ugyanis, ha már lekérdezett, és nyoma van, mert ekkor már van, akkor nem engedhet tovább.
Kötelessége a jármű rendszámát bevonni, stb. Magyarul az eljárást le kell folytatnia. nincs mérlegelési lehetősége ha lejárt a műszaki, vagy a "zöld kártya"
A lelkizés, vagyis az okítás, nevelés, az eljárás része, ugyanis láthatóan nem tudja a delikvens, hogy miként kell szabályosan közlekedni. Ráfér a tanulás!))

ipari_fostalicska 2008.10.03. 08:59:43

És címmel együtt valóban 30 sor :-)

bakonyi betyár 2008.10.03. 09:05:22

Ez a "na mos mit csináljak magával..." szöveg magyarul azt jelenti, hogy kenőpénzt várt a tizedes.

tizedes 2008.10.03. 09:07:49

nem varok kenopenzt

masik_tizedes 2008.10.03. 09:10:06

de igen, várod...

és a többiek 2008.10.03. 09:10:44

de mi igen

Balázs · http://index.hu 2008.10.03. 09:13:56

Stasi!

Ráfér a tanulás Anyádra, meg rád, ha elolvasod a papir érvényességét, ertelmezed, és úgy közlekedsz tovább.
Ha egyszer elmulasztod megnézni a 10 okmányod egyikének érvényességét, és erre más figyelmeztet, kivánom, legyen a büntetésed 50 év gecigereblyézés Recsken, Anyáddal együtt.
Lekérdezés után kenik meg a rendőrök jó nagy százalékát okostojás. Az mi?

tizedes 2008.10.03. 09:14:33

kenopenz elfogadasa a gyengeseg jele. nem is igazi elhivatott rendor aki elfogadja. (es biztos vagyok benne, hogy masik tizedes nem letezik, 'es a tobbiek' meg mind meghaltak.

cravo 2008.10.03. 09:15:36

"Valahogy mindig nagyon negativan állok a rendőrökhöz, aminek meg is vannak az okai. ... Nekem sok jó tapasztalatom nincs a rendőrökkel, bár ok nélkül még soha nem büntettek meg."

Ha soha az életben nem büntettek meg ok nélkül és ezt még be is vallod, akkor miért állsz hozzájuk negatívan? Mert valaki valahol azt mesélte, hogy ővele viszont jól kib...tak? Ráadásul még pont nem is ezt mesélte a sztorid alapján, hanem hogy halál korrektek voltak vele, 0 kenőpénzért.
Nincsenek neked durván előítéleteid?

tizedes 2008.10.03. 09:17:08

szerintem nincsenek neki

tizedes 2008.10.03. 09:18:41

csekk disz minden hazas ember:
Unta a salátát - agyonütötte az asszonyt
index.hu/politika/bulvar/sali081003/

Autótesztelő · http://hasznaltteszt.blog.hu/ 2008.10.03. 09:19:17

cravo:

rendőrökkel való tapasztalat nem csak gépjárműellenőrzés során jöhet létre.

Olvass vissza egy két posztot, és kiderül, hogy mi a bajom velük.

(Nekem amúgy csak a Tizedessel vannak előitéleteim)

spencer 2008.10.03. 09:20:02

Cops, come and try to snatch my crops

ipari_fostalicska 2008.10.03. 09:20:31

cravo: nem vitatkozni szeretnék Veled, de az, hogy sokan ferde szemmel néznek a rendőrre talán nem is feltétlenül a jogos büntetések kiszabása miatt van. Inkább azért, mert ottmaradt 30-as tábláknál, 20 éve nem használt ipari vágányoknál, a városhatár elhagyása előtti 30 méteren és hasonló helyeken büntetnek előszeretettel. Aztán ott van ugye a körforgalomba balra kanyarodó, vagy villamossínt használó, tilosban, vagy rokkant helyén parkoló rendőrautó. Engem főleg ez bosszant.
Eddig volt városban 50/75, 50/85, 50/72, kétszer tiltott helyen előzés, mindannyiszor megbüntettek, de sosem reklamáltam, mert igazuk volt. De a szemét húzásokat és az "én rendőr vagyok, bármit tehetek" hozzáállást nem szeretem.

tizedes 2008.10.03. 09:21:12

fojelentlek haraszmenter

hadnagy 2008.10.03. 09:21:55

tizedes! üljön vissza a helyére!

betépett felhasználó 2008.10.03. 09:24:05

ami villant némi reménysugarat, hogy nem"mind köcsög, aki rendőr".

nahat, hogy te mire jottel ra...
es az tudod-e, hogy
ami villant némi reménysugarat, hogy nem "mind köcsög, aki blogot ir"?

es azt, hogy aki igy gondolja, altalanositva, - mert szopos koraban volt max ket szivasa a jardon - szoval aki szerint: a rendorok zome "Nagyképű, öntelt, tanulatlan és hatalom-tudattól megrészegült ember a legtöbb. " az bizony igenis
GOCSOG!!
ja, hogy te ismersz kettot akit emberileg is ertkelsz.
annal inkabb ervenyes allitasom.

amugy a sztori ket egyenruhas szereploje, bizony a te jellemzesed erositik. Nem jotekonysagi intezmeny alkalmazottjai, es fuggetlenul milyen okbol tettek, de NEM vegeztek a munkajukat. Tenyleg annyira kocsogok voltak, mint azok, akik lehuznak artatlanul.
szvsz.

----
amugy a "*Semmi szabálytalant nem csinált, nyugodtan megállt, adta a papirokat, ám kiderült, hogy a műszakija két napja, a jogsija viszont május óta offline volt" mondatodban a * helyen kimaradt az a resz, hogy " balazs, arra gondolva, hogy o"

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.10.03. 09:26:44

"gyorsan büntessen meg, ha kell, aztán pofázás nélkül engedjen a dolgomra."

szerintem meg, ha vaj van a fejeden, pl. szabálytalanul tolakodtál, gyorshajtottál, vagy másképpen próbáltál illegálisan "időhöz jutni", akkor _l_a_s_s_a_n_ büntessen meg, hogy azt veszítsd el többszörösen, amit a szabálytalanságoddal nyerni próbáltál.

mondom, HA szabálytalan voltál. ha csak b@tatni állít meg, akkor ne szórakozzon

Balázs · http://index.hu 2008.10.03. 09:28:01

Tizedes és a TÖBBIEK!

Egy kalap!

Autótesztelő · http://hasznaltteszt.blog.hu/ 2008.10.03. 09:30:23

Mintha leirtam vona, hogy nem azért tartom a többségét köcsögnek, mert megbüntetnek egy valóban elkövetett szabálytalanságért.

Emberünk szempontjából azonban valóban rendesek voltak, amiért egy figyelmetlenségért figyelmeztették.

Az előitéletet, ami a rendőrökkel szemben kialakult, nem én, nem egy másik ember találta ki, hanem kialakult. Most akkor gondolkodj egy kicsit azon, hogy miért történhetett ez.

tizedes 2008.10.03. 09:30:34

ezt nem ertem Balazs

Balázs · http://index.hu 2008.10.03. 09:30:46

Betépett felhasználó elszivott reggel egy egész kaszálót, ha nem igy lenne, lenne értelme a mondanivalójának.

Autótesztelő · http://hasznaltteszt.blog.hu/ 2008.10.03. 09:31:50

Hammer:

amit irsz, azzal tökéletesen egyetértek.

tizedes 2008.10.03. 09:32:51

Balazs! mingya buntetoszazadba iranyitalak. hetfo reggel te hozod a csavarnivalot, azt elszivjuk a Henrikkel!

Niterider · http://sportpalyafutas.blog.hu/ 2008.10.03. 09:32:55

Engem egyszer megallitott egy rendor, mert nem voltam bekotve, es mikor odajott egybol megkerdeztem, h. mennyi, mire kozolte, h. kossem be magam a jovoben. Azota bekotom magam, es ez meg is mentette kesobb az eletemet.
Masodik pozitiv rendor tavaly engedett utamra, a 2 eve lejart joogositvanyommal, de ezt a gyermekeimnek koszonhetem, akik bent ultek a kocsiban.
Szoval hajra rendorok, annak ellenere, h. van ellenpeldam is, de azt majd maskor...

Mókuskerék 2008.10.03. 09:33:38

Nekem érdekes volt. Kifejezetten zöld kártya ellenőrzési kampány során 20 éves 2 ütemű wartburggal megállítottak, ahol a zöld kártya 1 hónapja lejárt.
Azzal kezdte, hogy most elveszi a forgalmit. Majd mikor kissé látható rosszallással válaszoltam kérdezte, hogy mi bajom. Mondtam, hogy az igazoltató rendőrnek mindig van mérlegelési lehetősége a cselekmény társadalomra gyakorolt veszélyessége tükrében (nem vagyok jogász). Erre szó nélkül visszaadta a forgalmit és azt mondta, hogy elmehetek, de azért fel kell jelentenie. A feljelentés nyomán 30 nap múlva behívtak, ahol azt kérték, hogy mutassam be a zöld kártyát. Mivel ezt addigra megújítottam, ezért megmutattam, mire mindenféle büntetés nélkül elengedtek.

Balázs · http://index.hu 2008.10.03. 09:36:21

Tizedes!

Azert még szolgálaton kivül is bünti jár a böriben.
Elég, ha egy légtérben vagy Betépettel, úgy is elég lesz.

Balázs · http://index.hu 2008.10.03. 09:37:39

Betépett GOCSOG!!

storyline :) 2008.10.03. 09:38:54

Nekem Ukrajnában vannak érdekes tapasztalataim a rendőrökkel. Először is, nem úgy állítanak meg, ahogy otthon, hanem az út széléről rádmutat a botjával, aztán az út szélére, esetleg még sípol is.
Na ezt vagy észreveszi az ember, vagy nem. Ha nem, akkor célszerű valami nagyobb teljesítményű autóval lenni, mert nekik az ezerkettes zsigától a porsche cayenne-ig minden előfordul. Nyilván ladával nem kezdenek el üldözni, különben meg elég, ha a kocsid az övékével legalább azonos teljesítményű ránézésre.
Kézi mérővel mérnek, előfordul, hogy mérnek egy gyorsat reggel, aztán az összes arra tévedő külföldinek megmutatják, hogy hiába mutatott az óra 40-et, ő bizony 70nel ment, tehát szervízbe is kell vinni a kocsit:) Innentől jön kb. a "Na most mit csináljunk magával rész" Itt szeretnek olyan dolgokat is kilátásba helyezni, hogy majd másnap be kell menni a kapitányságra a papírokért. Term. minél durvább a kilátásba helyezett eljárás, annál többet kell a végén csengetni. Saját tapasztalat, amikor megfogtak 70 helyett nem pont 71-el, a rendőr megkért, hogy szálljak már ki a kocsiból. Aszongya: van nálad pénz? Én: mi? Erre az ingzsebből kihúz egy 50est (UAH), hogy ilyen van-e. Olyan nincs, mondom, csak mentességet biztosító akkreditáció. Még csak zavarba sem jött, további jó utat kívánt.
A másik hasonló esetben meg az "intézkedés" végén egy másik megjegyezte, hogy adhatnék azért egy 50est.... Hogy miért van ez így, ennek gazdasági és társadalmi okai vannak...
Pozitívum, hogy általában nem ellenségesek, itt is igaz, ha normálisan köszönsz, leállítod az autót, lehallkítod a rádiót, akkor meg lehet találni a közös hangot, és nem akarnak mindenáron a végletekig kib.szni veled.

Balázs · http://index.hu 2008.10.03. 09:43:17

Mókuskerék!

Ha minden rendőr ezt mérlegelné, akkor a fizetésükből kellene, hogy megéljenek.

Na ilyen nem lesz, a pénzt mindenki szereti faji, vallási, politikai hovatartozástól es meggyőződéstől függetlenül.
A nemi hovatartozást direkt nem irtam.

Balázs · http://index.hu 2008.10.03. 09:46:53

tizedes 2008.10.03. 09:07:49 nem varok kenopenzt
minden rendor var, ezert egy kalap.

qmatron · http://fattyboom.blog.hu 2008.10.03. 09:49:21

Hasonlóan jártam Én is, csak engem gyorshajtás miatt állítottak meg :)
A lényeg, hogy a jogsim lejárt több mint fél éve de nem volt pénzem meghosszabítani (biztosra a benzinre ment el.. ). Mivel nagyon meglepett fejet vágtam és az egyik rendőr kifejezetten inteligens volt megúsztam egy ötezres csekkel és azzal ha hazafelé még megállítanak valahol ne mondham, hogy találkoztunk :)
Egyébként nekem csak pozitív élményem van rendőrökkel, soha nem akarom megvesztegetni őket és mindig jogosan büntetnek meg, egyszer próbálkozott csak az egyik bunkón mikor kiröhögtem, hogy egy digit fényképezővel elkapott, hogy átmentem a piroson... SZemből :DD

hadnagy 2008.10.03. 09:51:22

Autótesztelő: mit csináltál? Összeütöttél valami szavazat-és kommentgenerátort? :-))

drift 2008.10.03. 09:59:01

... nem konkrét személyes a probléma a rendőrökkel, sőt, szerintem ilyen formán elenyésző. A kintfelejtett harmincas tábla után a trafi a baj. És ez nem sima urban legend, nekem negyven rongyomba fájt, meg két hónapra be akarták vonni a jogsimat 46km/h-ért, pedig soha nem volt előtte szabálysértésem. Ezek után persze mindenféle kamuval nyilván kidumáltam a jogsielvételt, és egy cseppet sem szégyelltem magam. A rendőri intézkedés ennél az esetnél példás színvonalú volt.

cravo 2008.10.03. 09:59:40

Bocs, azt hittem ennél a posztnál erre a témára kell reagálni a kommentekben, viszont ebből a posztból nem derült ki, hogy pontosan mi is a bajod a rendőrökkel. Inkább az ellenkezője. Ma sajnos nem tudom visszaolvasni az eddig keletkezett 67 postot a blogodon (és a hozzáfűzött kommentjeidet), úgyhogy akkor nem tudok érdemben reagálni...

viks 2008.10.03. 10:00:40

A rendőrök is a társadalom tagjai, otthon apukák és elhivatottan politizálgatnak és utálják ha reggel csicseregnek a madarak.

Amilyen köcsög a társadalom, olyan köcsögök a rendőrök benne.

A magyar társadalom bizony elég köcsög, ennek ellenére meglepően visszafogottak a rendőreik, de lássuk be köszönhetjük ezt Gergényinek és a vasszigorának.

Nem szivesen emlegetem mert nem tudom kihez közeli ez a blog - de bizony nemvolt ez ilyen szép amig nem raktak rendet a rendőrségnél is - erre lehet még emlékezni.

Egyébként : ha én köcsög vagyok a rendőr ne legyen az - mert ő a pénzemből van fizetve és engem szolgál és véd meg, ha kell saját magamtól - mivel a társadalom nem olyan, hogy csak idealisták vállalnak munkákat amik társadalmilag fontosak, ezért a következő mondatot csak a pusztába kiáltom : aki nem bírja a rendőri munkát - az ne legyen rendőr - pont!

És lehet kőkemény vezetőket választani és megregulázni a rendőrséget.
És ha valaki ma azt mondja, hogy a rendőrségnek politikától függetlennek kell lennie - az hülye - mert a választott politikusainknak kell rendet raknia a társadalom minden szegmensében.

gabcigirl 2008.10.03. 10:09:29



Én is utálom őket. Az apám féltestvére is az és pofátlanul zsebre tette a faternak járó családi örökséget, amikor az apám már súlyos beteg volt. De napközben meg ontják a "jaj, mit követett el, most mit csináljak veled" típusú álszent frázisokat. Hülye stupid bunkó az összes, remélem, az is olvasta , akinek szól...:(((

Balázs · http://index.hu 2008.10.03. 10:12:20

Én is utálom őket. Az apám féltestvére is az és pofátlanul zsebre tette a faternak járó családi örökséget, amikor az apám már súlyos beteg volt. De napközben meg ontják a "jaj, mit követett el, most mit csináljak veled" típusú álszent frázisokat. Hülye stupid bunkó az összes, remélem, az is olvasta , akinek szól...:(((

TÚRISTA!!!!!!!
AKURVAISTENBASSZAMEG!!!!!

silly 2008.10.03. 10:56:03

Én egy rokon állatfajról tudnék rengeteget mesélni, a határőrökre gondolok. Bár rájuk is érvényes: van köztük normális (30%) és vannak a többiek kicsikuki komplexussal...

Bobby Baccala 2008.10.03. 11:05:52

engem most vágtak meg 10 rugóra mert lejárt a zöldkártyám.persze amikor feljelentett mondta hogy valószínűleg csak figyelmeztetésben fogok részesülni...peeeeh
na mindegy kifogással éltem, kíváncsi vok mi lesz :)

Blad · http://blood2oo1.atw.hu/ 2008.10.03. 11:09:40

Engem Bicsken ejjel 1 orakor allitottak meg, megkertem oket, hogy (mivel kozvilagitas nelkuli helyen allitottak meg ) maskor jo lenne ha lampaval a kezben vagy legalabb egy olyan sarga mellenyben probalnanak leinteni, es nem csak ugy "kiallunk a vak sotet ejszakaba az ut kozepere es hadonaszunk a kezunkel" mondon.
Erre beindulva megbuntettek mert 1 oraja lejart a zoldkartyam.

ipari_fostalicska 2008.10.03. 11:10:33

hetente többször is járok ROmániába és onnan haza., vagy Nagylaknál, vagy Battonyánál. Sehol nem volt gondol a határőrökkel. Normálisak és segítőkészek voltak, ha esetleg kérdésem volt (az elején, hogy miből mennyit), akkor készségesen válaszoltak. Persze mindig vannak kivételek.

silly 2008.10.03. 11:12:30

ipari_fostalicska 2008

na jó, akkor próbáld meg ugyanezt szerb útlevéllel....

ügyeske 2008.10.03. 11:14:46

Na a rendőrökről azért lenne mit mesélni, nemakarok hosszú lenni, inkább olvassátok ezt:
varos.blogter.hu/?post_id=293678

bocsi , nem a másik blogot akarom reklámozni , de érdemes elolvasni a sztorit és a kommenteket is !

kösz!

silly 2008.10.03. 11:17:16

Bár ha jobban belegondolok, nem okvetlen az útlevélen múlik, én is mentem át Romániába párszor, arra nem volt gondom, de Röszke, Letenye (Horvátország fele)... , de pl. Tompa mostanában kultúrált szerveket jelent

Sor2 2008.10.03. 11:22:25

engem pár hónapja fogtak meg egy péntek este a szülők zafirájával a lejárt zöldkártya miatt! a zöldkártya kb 2 hete volt lejárva (az autó típusát tekintve nem hiszem hogy a lejárat után olajcsíkot húztam és tonna szám pöfékeltem a gázokat de mind1)! a vicc hogy az egyik rendőr még ismert is! hétfőn apukám már meg is csináltatta és bevitte bemutatni a zöldkártyát ennek ellenére ő is és én is kaptam egy 10ezer forintos csekket! na mondjuk ez gyökérség kategória! szerintem!

Shopping 2008.10.03. 11:27:44

HÜJE RENDŐR!

A feleségemet a 8 éves Renault Twingo-val állították meg, mert (2 hete) lejárt a műszakija.(látták a rendszámon levő kis matricáról)
Kérdezte a rendőr: Hölgyem használja az autót? (okos kérdés)
Feleségem: Igen, reggelenként ezzel viszem a kicsit oviba, a nagyobbat iskolába, és a hátul lévő gyerekülésekre mutat. Kocsi nélkül ez 2,5 óra plusz.

Mit tenne egy normális ember ?

Visszaadja, a papírokat és megkér hogy azonnal menj el pótolni a hiányosságokat.

Mit tett a rendőr?

A perforációnál kettétépte a forgalmit, adott egy papírt amivel még hazamehettünk, és azt hazudta hogy majd 2-3 nap alatt rendezni tudjuk a dolgot.
A műszaki vizsga másnapra megvolt, de az Okmányirodánál 30 napot kellett várni, mert a rendőrség nem küldte át a kellő papírokat.

Röviden: HÜJE RENDŐR!!!!

tehenke 2008.10.03. 11:50:21

Nagyon udvariasan, de nagyon határozottan kell velük beszélni szerintem.

solus bela 2008.10.03. 11:54:06

Ötvenévesen mentem nyugdíjba őrnagyként, mint nyomozó.
Úgy éreztem, hogy ebben a világban nem kell a tudás és a tapasztalat. Hiszen mindenki mindent jobban tud, mégsem ül a helyemen, csak kibic. Eddig senki nem írta le mit kell pontosan csinálni és hogyan. köpni, rombolni könnyű. Építeni, csinálni valamit ebben a témában... ötlet? persze, köpés az van. Mire is számíthattam.

geeforce 2008.10.03. 12:04:45

Nem tudom miért gondoljátok, hogy csak azért,mert valaki kevesebb iskolát végzett, vagy olyan munkát végez, ami másoknak derogál, vagy lenézik, attól ő kevesebbet ér, alsóbbrendű. Ettől még emberi értékeiben simán lehet több, mint te, vagy én. Az, hogy valaki milyen ember lesz, az sok dolgon múlik, de ugyanúgy lehet tahókat találni orvosok, miniszterek, bankelnökök között, mint a rendőröknél.
Azt, hogy a rendőr megpróbált kicsit közvetlenebb hangot megütni, szerintem, pszichológiailag a többségnél bejön.

Autótesztelő · http://hasznaltteszt.blog.hu/ 2008.10.03. 12:19:31

Nem az iskoláikkal van baj szerintem, hanem azzal, hogy felsőbbrendűen viselkednek, pedig semmi okuk rá, hogy lenézően bánjanak bárkivel is. Ezek után nem kell csodálkozni a hozzáálláson, meg előitéleteken.

Klesk 2008.10.03. 12:20:53

Én a múltkor egy rendőrségi kísérőkocsival ellátott teherautó mellett mentem a Nagykőrösin kifelé. Pont annyival mentem mint ők, én a külső sávban, ők a belsőben. Egy idő múlva mellém jött a rendőr, és átkiabált, szó szerint ezt: 'hova a kurva anyádba sietsz, te paraszt?'. Erre sok válasz lehetett volna, de egyiket sem szerencsés egy rendőrnek átkiabálni. Megalázó szitu, azóta utálom a rendőröket rendíthetetlenül. Bár lehet, hogy ők is csak közvetlen hangot akartak megütni...

Cinikus 2008.10.03. 12:20:58

solus bela 2008.10.03. 11:54:06


pedig egyszerű a megoldás: minden rendőr fizujáx 3x-orosra emelni, azután a legkisebb visszaélésért/korrupcióért/láthatóan csak szopatásra menű műveletsorért azonnal kirugni és 2 évre eltiltani a közügyektől.


Ha meg "csak" idióta (= nem intézkedik amikor kellene, pl amikor egy kereszeteződésben az orra előtt ragad be mindenki a pirosba, nem hagyják ki a balra kanyarodóknak a helyet/buszsávot használnak), megbüntetni 300 ezer Ftra. Ennyi.

Blad · http://blood2oo1.atw.hu/ 2008.10.03. 12:23:56

Pár éve Pesten haverokkal egy biliard szalont kerestunk, nem nagyon talaltuk, kavarogtunk osze visza, vegen osszezavarodvan a sok utcatol, tablatol, kovajgastol atmentem piroson, zarovonalon, rendor persze utanam. Megallitottak ellenoriztek szemelyi igazolvanyainkat, elmondtak mit vetettunk, elmondtuk hogy hat egy helyet keresunk es kavargunk mar itten osze visza egy ideje. Erre nem buntetest kaptunk hanem mondtak hogy kovessuk oket, es elvezettek a biliard szalonhoz jo jatekot kivanva. Es persze hozzatettek hogy maskir azert ilyet ne.
Komolyan mondom sokkal tobb kedvem van igy normalisnak lenni, mintha csak csekket kaptam volna viszlat.

ecceri postoló 2008.10.03. 12:43:02

Rendőr megállítja az autóst:
- Kérem a forgalmiját és a jogsiját..
- Már egy ideje maguknál van..

djimi 2008.10.03. 12:44:12

Büdös buzi mind! Szarjanak sünt!

Stasi 2008.10.03. 13:06:30

Balázs · index.hu 2008.10.03. 09:13:56
Stasi!

Ráfér a tanulás Anyádra, meg rád, ha elolvasod a papir érvényességét, ertelmezed, és úgy közlekedsz tovább.
Ha egyszer elmulasztod megnézni a 10 okmányod egyikének érvényességét, és erre más figyelmeztet, kivánom, legyen a büntetésed 50 év gecigereblyézés Recsken, Anyáddal együtt.
Lekérdezés után kenik meg a rendőrök jó nagy százalékát okostojás. Az mi?

Figyu bazsikám!
Te még kaviccsak dobáltad a tü-tű-t, és a pöcsöddel játszottál, mikor én már azon gondolkodtam, hogy az olyanokat mint te, vízbe kell folytani, vagy elég csak eltaposni

Stasi 2008.10.03. 13:09:01

Elírtam. Fojtani! De neked az is kevés

0.5bit 2008.10.03. 13:10:02

Igyekszem mindig udvarias lenni igazoltatáskor, kiszállni, egyebek, de az ilyen "Árpád, Árpád, tudja-e vajon, miért állitottuk meg?" meg a "Na, most mit csináljak magával?" tipusú mondatoktól a hajam magától kezd el kihullani.

Tapasztalatom szerint pont ezért a stílus. Ha megállítanak és nem vagy udvarias (de "bunkó" sem) - különösen nem akarsz kiszállni - akkor általában marad a szigorúan hívatalos stílus.

+1 megjegyzés: ha magáznak hívatalos feljelentés lesz a vége, ha tegeznek zsebre dolgoznak

tizedes 2008.10.03. 13:26:14

Stasi! akkor te a korod miatt nem fogsz atmenni az orvosi alkalmassagin.
Te nem is tudod hany eves a Balazs.
Tippelni nem er!

raklap 2008.10.03. 13:33:51

bazzeg mennyi idióta köcsög van ebben az országban... lejárt a műszakid és úgy furikázol és ne büntessenek meg? lejárt a zöldkártya és megbasznak és akkor a rendőr a gyökér? ezek vagy viccelnek vagy full idióták .... és ezek nem is nagy dolgok oda kéne figyelni oszt cső..
gondolod majd a rendőr elkap és nem büntet meg... hát majd ő fogja kockáztatni az állását egy vadidegen gyökér miatt...
ő végrehajtja amit az okosok kitaláltak ennyi nem több... kicsit olyan az egész mint mikor egy multicég ügyfélszolgálatosával kiabálsz hogy ez hogy a faszomba lehet... pedig ő biztos hogy a legkevesebbet tehet az egészről..
amúgy meg semmi bajom a rendőrökkel van köztük köcsög is de a földhivatalba és étterembe is van köcsög...

tizedes 2008.10.03. 13:38:02

raklap, te olvastad a posztot. kicsit segitek: ott kezdodik az oldal legtetejen.

barbara 2008.10.03. 13:50:06

Én 2 hete találkoztam a világ két legtündéribb rendőrével, ezúton is köszönet az emberi reakciójukért!

Az eset: összesen 2 telefonnal+1 kormánnyal a kezemben haladok headset nélkül persze, a dugóban a margithídon. Mellettem kedves rendőrúr szigorúan integet, tegyem le. leteszem. A híd lábánál félreállít, papírok. Ajajajajj. Kiderül: az ittas vezetés kivételével sikerült az összes bűnt elkövetnem: lejárt a forgalmim, a zöld kártya, a biztosítás és minden egyéb, csak hab a tortán, hogy telefonáltam.

Rendőr ezután őszinte sajnálkozással elmondja kedvesen mi a teendő, leszereljük a rendszámot, bevonjuk a forgalmit, befizeti, utánajár, stb.stb. Rossz hetem lévén, kicsit stresszes nap, nemalvás után kissé megviselten klasszik női reakcióban, sírógörcsben törtem ki. Nem győztek vigasztalni, újra elmondták, ne aggódjak, hová menjek, mit kell intézni. A könnyzápor között csak azt láttam, nagyon sajnáltak, hogy én így kétségbeestem. Végül becsszó-eskü mellett, - hogy másnap mindent elintézek- elengedtek.

Köszönet érte! Másnap kivettem egy szabadnapot,elvittem,befizettem, elintéztem, majd beírtam a naptáramba jó előre a következő lejárat dátumát.

Balázs · http://index.hu 2008.10.03. 13:51:31

Stasi!
Mármint a vízbefolytás maga, vagy a szó leírása?
A pöcsömmel még mindíg szoktam játszani.
Valószínű még mindíg ilyen dolgokon gondolkozol, hogy mi lenne a helyesebb, folytani, vagy taposni, tudod úgy mint régen.
Anyád nem gondolkozott eleget, felnőttél! Szerintem azert még szabadulhatnál egy 50 éves bünti után....

raklap 2008.10.03. 13:53:35

tizedes
én meg a hozzászólásokra regáltam...

tizedes 2008.10.03. 13:57:58

holnap otthon raklapot apritok korfuresszel. raersz?

Balázs · http://index.hu 2008.10.03. 14:01:43

Hú bazmeg ne csináld, mert megszorul benne a tárcsa, és leég a motor.
Nem lehet jol csinálni...
Gázolajjal átitani, meggyujtani, beszántani a hamut, aztán a helyét sóval hinteni.

raklap 2008.10.03. 15:23:45

tizedes meg a többiek....

te pl egy full köcsög vagy...

balázs én előbb meg megnyúzlak utánna besózlak és mikor már majdnem megdöglöttél a fájdalomtól felgyujtalak a hamudat meg lehugyozom....

süti beállítások módosítása