HTML

Autótesztelő

A blogot azért hoztam létre, mert véleményem szerint szükség van egy olyan felületre, ahol megbeszélhetjük az autóvásárlással kapcsolatos kérdéseket, véleményeket. Szeretném, ha egy olyan rovat is beindulna, ahol olvasók saját autójukról irnának teszteket (népitélet szerűen), és kibeszélhetnénk azt. Várok minden autóvásárlással kapcsolatos kérdést, saját-autó teszteket, és reményeim szerint a kommentelők véleménye alapján megkönnyithetjük autóstársunk választását. Várom a leveleiteket a hasznaltteszt@gmail.com cimre!

Friss topikok

2008.09.19. 21:48 Autótesztelő

Olvasóim szerint a legjobbak...

Ahogyan tegnap írtam, ha írtok pár linket, akkor poszt lesz belőle. Ígéret szép szó...

Egyébként én nem is ismerem a Bullit-et, úgyhogy köszi nektek!

Bullit - pótolni fogom:

Igen, a következőt én is már láttam, elég jó.. :D Egyébként itt a hangok számomra, amik lenyűgözőek... egy Charger...

A Szállító, nos igen.. az én szégyenem, hogy az előző posztból kimaradt, pedig ismertem:

A holnapi olvasóknak egy szokásos szavazás - bár nem e témában ,- közvetlenül az én élethelyzetemben megtörtént szituáció:

Egyik nőnemű rokonom most szerez jogsit. Szerintetek nagyobb értékű (2,5-3MFt)  biztonságos autót (nehogy meghaljon), vagy kis értékű, régebbi, kevésbé széfti kocsit(ne bukjanak nagyot, ha törik) vegyen? Egyébként nem érdemelne jogosítványt szerintem - nagyon  igyekvő, de eléggé fél a forgalomban - családjában szüksége lenne a jogsijára :)

 

10 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hasznaltteszt.blog.hu/api/trackback/id/tr96672127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manodesign · http://manodesign.blog.hu 2008.09.19. 22:32:54

Amúgy a bullit-ből én sajnos én is csak ennyit láttam. Keresgéltem mindenfelé, de nem lehet elérni sehol az egész filmet. Talán túl régi?!
Szerintem a tokió drift-ben szentségtörés betenni a sor4-es blokkot a mustang kasztniba. Tudom az a sor4 erősebb, meg jobb meg minden, de a Mustang akkor is V8! :)

Autótesztelő · http://hasznaltteszt.blog.hu/ 2008.09.19. 22:43:48

Igen, az V8. :)

Remélem lesz itt majd valaki, aki a filmről többet tud mondani.

Palkovicsné bejglije · www.panaszfal.hu 2008.09.22. 09:41:21

A kérdésre válaszolva: nőnemű félős rokonnak biztonságos autót venni (meg amúgy is, mindenkinek), tekintve, ha az autó törik, akkor csak anyagi kár éri az embert, legfeljebb fog tömegközlekedni ezután is, de ha a keze-lába-gerince törik, azt nem prótolja az, hogy kissebbet buktak a totálkáron...

Autótesztelő · http://hasznaltteszt.blog.hu/ 2008.09.22. 09:53:24

A probléma, hogy meghúzták az 1,3MFt határt és a max 4 éves kort. Errevarjágombot... :(

dzsedi 2008.09.22. 13:30:04

a Bullit kijött dvd-n de netről én sem tudtam lehúzni sehonann, ami még érdekeln a Gone in 60 seconsds eredeti hetvenes évekbeli változata, amit sajnos még dvd-sem találtam meg sehol.

Palkovicsné bejglije · www.panaszfal.hu 2008.09.22. 18:42:32

Ilyen árban már nagyon megbízható Corollákat lehet kapni, amikhez még 10 évig a szervizeken felül nem kell hozzányúlni, frankó fogyasztással, minimum 2 légzsákkal (de inkább többel), jó törésmutatóval, nagyszerű fogyasztással...

Autótesztelő · http://hasznaltteszt.blog.hu/ 2008.09.22. 20:40:51

Arra a békaszemű változatra gondolsz?

Palkovicsné bejglije · www.panaszfal.hu 2008.09.23. 11:22:43

Arra. De nyilván lehet kapni jó állapotú, nem túl öreg, megbízható Mazdákat, Nissanokat, Mitsubishiket is ebben az árfekvésben, szét kell nézni. Vigyázzatok arra, hogy na kereskedőtől veszitek, és ő szerepel eladóként, akkor egy év szavatosságot kell vállalnia a járműre, még ha használt is. Ugyanez magányszemélyre nem vonatkozik.

Autótesztelő · http://hasznaltteszt.blog.hu/ 2008.09.23. 12:58:26

Apáméknak volt egy Carismájuk, 1998-as, még régen. Na, az volt egy igazán fasza kis autó, most 1,3-ért 2000-ees körüli évjáratot lehet kapni. Arra kéne őket rábeszélni.
süti beállítások módosítása